09377000080
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 31 فروردین 1401 در ساعت 58 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آیا تا به حال به استفاده از تردمیل برای حیوانات فکر کرده‌اید؟ این تصور عمومی هنوز هم به قوت خود باقی است که دستگاه‌هایی مانند تردمیل، که برای ورزش‌های هوازی به کار گرفته می‌شود، اختصاصا برای انسان طراحی شده است.

تا به اینجا احتمالا کاربردهای درمانی و فیزیوتراپی را در ذهن خود تداعی کرده‌اید. اما بهتر است بدانید که تردمیل نه تنها به انسان، بلکه به حیوانات نیز کمک می‌کند تا اندام زیبایی داشته باشند.

به نقل از سی ان ان، گروهی از اسب‌ها در شمال شهر مین (ایالتی در ناحیه نیوانگلند کشور آمریکا) با یورتمه کردن بر روی این دستگاه خوش‌اندامی خود را حفظ می‌کنند.

نیل گراس، مربی مسابقات حرفه‌ای اسب‌دوانی است که سرما و برف را به عنوان عاملی بازدارنده از تمرین در پیست معرفی می‌کند. به این ترتیب او تردمیلی مناسب برای اسب‌ها ساخته تا اوضاع تمرین را در شرایط آب و هوایی نامناسب، در اختیار خود درآورد.

او در این باره می‌‌گوید:

من دیده‌ام که اسب‌ها و مربیان دیگر در سراسر ایالات متحده از تردمیل استفاده می‌کنند. پس من هم دست به کار شدم!

به نظر او استفاده از این دستگاه راهکاری مناسب برای زمان‌هایی ا‌ست که امکان تمرین در پیست وجود ندارد. مثلا در هوای طوفانی، بارانی یا برفی تمرین دادن به اسب دشوار و شاید غیرممکن باشد. به این ترتیب چابکی، قبراقی و آمادگی اسب حفظ خواهد شد. این اسب‌ها آماده می‌شوند تا طبق برنامه در مسابقات تابستان امسال شرکت کنند.

از تردمیل حیوانات می‌توان برای تقویت عضلات، بهبود نقص‌های حرکتی ناشی از حادثه و حالت‌ دادن به آنها استفاده کرد. در واقع امروزه تردمیل حیوانات دسته‌بندی مهمی در سایت‌های خرید و فروش تردمیل به حساب می‌آید که برای تمرین کردن و حتی فیزیوتراپی حیوانات استفاده می‌شود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()