09377000080
سبد خرید 0

قوانین و مقررات در تردمیل آنلاین

قوانین و مقررات در تردمیل آنلاین

تردمیل آنلاین یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع تردمیل است. تردمیل خانگی، تردمیل باشگاهی و تردمیل بدون موتور حوزه فعالیت تردمیل آنلاین است. ما در این فروشگاه نزدیک به یک دهه تجربه را به کار بسته‌ایم تا خریداران از ما رضایت تمام و کمال داشته باشند و فروشگاه تردمیل آنلاین را به عنوان فروشگاهی حرفه‌ای در این زمینه به دیگران معرفی کنند. به همین منظور بوده است که نمایشگاهی برای بازدید متقاضیان و خرید حضوری ترتیب داده‌ایم تا به این مهم دست یابیم.

قوانین و مقررات عمومی

قوانین و مقرراتی که در تردمیل آنلاین وضع شده است طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران تنظیم شده است. این قوانین شامل همه آن چیزهایی می‌شود که طی فرایند انتخاب، خرید، پرداخت و ارسال انجام می‌شود. همه اینها برای ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی لحاظ شده است و متوقع هستیم خریداران و متقاضیان نیز در این راه ما را همراهی کنند.

تعریف کاربر یا خریدار

کاربر با خریدار به کسی گفته می‌شود که اطلاعات خود را در قسمت عضویت سایت ثبت می‌کند و خود را شخصی حقیقی اعلام می‌کند. به این ترتیب فروشگاه آن فرد را متقاضی خرید یا کاربر سایت می‌شناسد.

حفظ حریم شخصی کاربر

تردمیل آنلاین موظف است تا اطلاعات ثبت شده کاربران را به امن‌ترین شکل ممکن نگه‌داری کند. ما در این فروشگاه به شما اطمینان خواهیم داد که اطلاعات شما به خوبی حفظ خواهد شد.

ثبت سفارش و ارسال

روزهای کاری در تردمیل آنلاین 6 روز است؛ یعنی شنبه تا پنجشنبه. فروشگاه در روزهای جمعه و تمامی روزهایی که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز تعطیل معرفی شده، تعطیل خواهد بود. کاربران اگر در طی روزهای هفته سفارش خود را ثبت کنند، و چنانچه ساکن تهران باشند، در همان روز کالای خود را به رایگان تحویل خواهند گرفت. و اگر سفارش خود را در روز تعطیل ثبت کنند، سفارش در نخستین روز پس از تعطیلی، پیگیری خواهد شد. خریداران در شهرستان نیز پس از ثبت سفارش باید با واحد ارسال و فروش در تماس باشند تا سفارش آنها در کوتاه‌ترین زمان از طریق باربری، پست یا روش‌های دیگر به دست آنان برسد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()