09377000080
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 31 فروردین 1401 در ساعت 39 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

رونالدو، ستاره پرتغالی معروف دنیای فوتبال، غیر از جلسات تمرینی در باشگاه برای باقی ماندن در فرم ایدئال خود به بدنسازی و تمرین در منزل هم می‌پردازد. رونالدو در منزل شخصی خود یک باشگاه ورزشی خصوصی دارد و تمرینات او به صورت پیوسته انجام می‌شود.

طبیعی است ورزشکاری که در سطح اول فوتبال دنیا بازی می‌کند از تردمیل‌های حرفه‌ای برای تمرینات خود بهره ببرد.

به نقل از سایت فوتبالی، با توجه به این که این بازیکن استطاعت مالی هنگفتی دارد، باشگاه خانگی خود را با بهترین امکانات تجهیز کرده است. تنها قیمت یکی از تردمیل‌های محبوب او که با آن تمرین می‌کند، چیزی حدود 14 هزار دلار تخمین زده شده است. یعنی به پول رایج مملکت ما: 392 میلیون تومان.

به نظر می‌رسد رونالدو از جای جای خانه‌اش برای قرار دادن تجهیزات ورزشی مانند تردمیل استفاده می‌کند. البته برای ورزشکاری در سطح او، چنین چیزی دور از انتظار نیست.

تردمیلی که در تصویر بالا دیده می‌شود یکی از برند‌های محبوب CR7 است که حتی در فضای خانه نیز از آن برای تمرین استفاده می‌کند. چندی قبل نیز تصویری از یکی از اعضای خانواده او بر روی این تردمیل در فضای مجازی پخش شد، که باعث مشخص شدن برند تردمیل و قیمت آن شد.

چندی پیش نیز رونالدو تصویری از خود در حین کار با تردمیل منتشر کرده بود و توضیح کوتاه «به کارت ادامه بده» را زیر آن درج کرده بود. او در قالب این پیام به هوادارانش اعلام کرد که در شرایط دشوار نیز دست از تمرینِ سخت نمی‌کشد. لازم است بدانید این چهره شناخته شده اخیرا به سبب عملکرد دور از انتظارش در سال 2022 از سوی هوادارانش به باد انتقاد گرفته شده است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()