09377000080
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 31 فروردین 1401 در ساعت 27 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

محققان کشور موفق به اختراع تردمیلی شدند که با کمک آن می‌توان با افراد دیگری که در قسمت‌های مختلف شهر سکونت دارند تور پیاده‌روی برگزار کرد.

به نقل از خبرگزاری مهر در گفتگویی با آقای موید مدیر شرکت دانش بنیان و مجری طرح تردمیل هوشمند این شرکت پس از هوشمندسازی لوازم خانگی به حوزه تجهیزات پزشکی وارد شده و در همین راستا موفق به طراحی تردمیلی شده که فرد می‌تواند در گوشه‌ای از منزل با دوستان خود در هر مکانی پیاده‌روی کند.

استفاده از عینک سه بعدی در طراحی این تردمیل فرد را در حالتی قرار می‌دهد که بتواند به صورت همزمان با دوستان خود در یک محیط مجازی پیاده‌روی کند.

به گفته موید مکان‌هایی در داخل و خارج از کشور برای پیاده‌روی در این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است. همچنین اپلیکیشن تردمیل و تلفن همراه فرد به صورت مستمر به روز می‌شود تا افراد با امکانات جدیدتری از تردمیل استفاده کنند.

لازم به ذکر است که نمونه اولیه این تردمیل ساخته شده و برای تولید در تعداد بالا نیازمند سرمایه‌گذار است. این دستگاه نمونه ایرانی مشابه ندارد ولی از نظر قیمت با نمونه‌های خارجی مشابه رقابت می‌کند.

این پژوهشگر در مورد راه اندازی تور پیاده‌روی با این تردمیل گفت سیستم نصب شده بر روی این دستگاه را می‌توان بر روی همه تردمیل‌ها نصب کرد.

باید گفت که پنل الکترونیکی تردمیل از مهم‌ترین بخش‌های آن است که خوشبختانه این محصول نیاز به پنل ندارد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()