09377000080
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 23 اسفند 1400 در ساعت 13 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

محصولات مرتبط

این مقاله قصد دارد درباره خرید تردمیل بعد از آنژیوپلاستی قلب مطالبی را برای افراد علاقه مند ارائه کند. دستگاه ورزشی تردمیل یکی از دستگاه های است که به وسیله آن می توان تمرینات هوازی انجام داد. انواع تردمیل این روزها توانسته است طرفداران زیادی پیدا کند و در باشگاه های ورزشی و خانه ها به چشم می خورد. در هنگام انسداد جریان خون به سمت قلب از طریق پلاک، احتمال خطر برای درد قفسه سینه، حمله قلبی و سایر بیماری قلبی بیشتر است. آنژیوپلاستی برای بهبود جریان خون به قلب کمک کننده است. پس از انجام این روش ضروری است که فرد سبک زندگی سالمی را آغاز کند. بخش مهمی از بهبودی طولانی مدت فرد مربوط به ورزش بعد از آنژیوپلاستی است. باید به نوع، میزان و شدت این تمرین ها توجه داشت. به این ترتیب فرد می تواند آمادگی بدن را برای بهبودی و کار ایجاد کند و همچنین از بروز دیگر مشکلات قلبی جلوگیری کند. این مقاله قصد دارد به این موضوع بپردازد که بعد از آنژیوپلاستی چگونه و در چه زمانی باید انجام تمرینات هوازی مانند استفاده از دستگاه تردمیل پرداخت. در ادامه با تردمیل آنلاین همراه شوید.

حداقل یک یا دو روز بعد از عمل استراحت کنید

درست است که آنژیوپلاستی، یکی از شیوه های جراحی مهم قلب نیست، اما اغلب نیاز است که فرد، یک شبانه روز را در بیمارستان سپری کند و همچنین پس از آن یک دوره استراحت را سپری کند. اگرچه هر پزشکی ممکن است توصیه های مختلفی را به بیمار خود ارائه دهد، اما توصیه اغلب آنها این است که بعد از آنژیوپلاستی بهتر است که فرد یک یا دو روز استراحت داشته باشد. استراحت به این معنا است که مواردی مانند برداشتن وزنه سنگین و سایر فعالیت های مشابه انجام نشود و همچنین از فعالیت های هوازی که موجب افزایش ضربان قلب می شوند خودداری شود. اغلب فعالیت های روزمره که به صورت معمول انجام می شود مانعی ندارند. اما درباره فعالیت هایی مانند باغبانی، نظافت، حمل مواد غذایی سنگین و غیره باید احتیاط شود، زیرا در دسته فعالیت های سنگین قرار می گیرند.

در ابتدا با فعالیت های سبک زندگی شروع کنید

از سرگیری فعالیت روزمره می تواند با فعالیت های سبک زندگی آغاز شود. منظور از فعالیت های سبک، تمریناتی هستند که جز کارهای روزمره به شمار می روند. برای مثال مواردی مانند خرید مواد غذایی، راه رفتن و پیاده روی در پارکینگ، بالا رفتن از پله ها، باغبانی و غیره فعالیت هایی هستند که با ایجاد تحرک در فرد موجب افزایش ضربان قلب او می شوند. احتمال دارد به خانه رفتن فرد بعد از آنژیوپلاستی برای اولین بار با محدودیت در انجام فعالیت ها همراه باشد. در واقع نباید بلافاصله ورزش های سنگین را شروع کرد. بلکه باید با انجام تدریجی فعالیت های سبک روزمره زندگی سبب ایجاد استقامت در بدن شد. حرکت فرد باید بیشتر با حالت ایستاده باشد. این موضوع می تواند برای ایجاد سطح استقامت و تناسب اندام پایه در آینده کمک کننده باشد.

هدف گرفتن 150 دقیقه تمرینات هوازی

توصیه بسیاری از افراد متخصص بهداشت این است که افراد بزرگسال سالم، 150 دقیقه فعالیت هوازی را به صورت هفتگی در برنامه خود قرار دهند. بعد از آنژیوپلاستی نیز تا زمان دریافت گواهی سلامت از پزشک معالج باید این میزان ورزش را در برنامه قرار داد. 150 دقیقه هدفی نیست که به زودی دست یافتنی باشد؛ بلکه این هدف می تواند بعد از چند هفته یا چند ماه برآورده شود. توصیه این است که انجام فعالیت هوازی با شدت متوسط باشد. این سطح از تمرینات می تواند به کاهش میزان بستری شدن در بیمارستان و علائم طولانی مدت کمک کند. امتحان کردن فعالیت هایی مانند آهسته دویدن، راه رفتن، شنا، دوچرخه سواری یا پیاده روی پیشنهاد می شود.

گرم کردن و سرد کردن در ورزش و خرید تردمیل بعد از آنژیوپلاستی

بخشی از ورزش را گرم کردن و خنک کردن بدن تشکیل می دهد. بهتر است بعد از آنژیوپلاستی هر دو در برنامه ورزشی وجود داشته باشد. درست است که این دو عمل، نوعی از ورزش به شمار نمی روند اما بعد از هر نوع عمل قلبی توصیه می شوند. مدت زمان گرم شدن بدن باید 5 تا 10 دقیقه باشد. باید تمرینی با شدت کم انتخاب شود؛ در واقع همین تمرینات باید در آینده با شدت بیشتری انجام شوند. برای مثال می توان راه رفتن آرام روی دستگاه تردمیل را مثال زد که در آینده باید تبدیل به دویدن شود. بنابراین می توان گفت که خرید تردمیل بعد از آنژیوپلاستی قلب درست است و می تواند به بهبود وضعیت فرد کمک کند. گرم کردن می تواند برای افزایش تدریجی ضربان قلب کمک کننده باشد و موجب گرم شدن و همچنین قوی شدن ماهیچه های بدن شوند. سرد شدن بدن هم به گرم کردن شباهت دارد. مدت زمان سرد شدن بدن نیز بهتر است 5 تا 10 دقیقه باشد. سرد شدن بدن موجب ضربان قلب و فشار خون فرد در طول فعالیت به سطح عادی خواهد شد و این کار بدون افت سریع رخ خواهد داد.

آنچه بهتر است در پایان این مقاله بدانید

این مقاله درباره دستگاه ورزشی تردمیل و آنژیوپلاستی صحبت کرده است. به صورت دقیق تر این مقاله درباره این صحبت کرده است که بعد از انجام این عمل، انجام فعالیت های ورزشی هوازی مانند استفاده از دستگاه تردمیل چگونه امکان پذیر است؟ در پایان باید گفت که برای انجام فعالیت ورزشی باید از پزشک مربوطه مجوز پزشکی دریافت کنید و همواره توصیه های پزشک را در اولویت قرار دهید. پزشک توضیح خواهد داد که اجازه چه نوع فعالیت بدنی را در چه زمانی خواهید داشت؟ اطمینان حاصل کنید که متوجه توضیحات پزشک شده اید و درباره تمام نگرانی ها و سوالات خود با پزشک صحبت کنید.

خرید تردمیل از مجموعه تردمیل آنلاین

در حال حاضر شاهد رواج گسترده خرید اینترنتی محصولات و کالاهای گوناگون علی الخصوص خرید تردمیل هستیم. خرید و فروش دستگاه ها و تجهیزات ورزشی نیز می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین انجام شود. به همین دلیل است که افراد بسیاری جهت اقدام به خرید تجهیزات و دستگاه های ورزشی از روش اینترنتی و آنلاین استفاده کنند. فروشگاه تردمیل آنلاین نیز راه اندازی شده است تا در زمینه خرید و فروش دستگاه ورزشی تردمیل به صورت اینترنتی به افراد متقاضی و علاقه مند خدمات مناسبی را ارائه کند. افراد علاقه مند می توانند با مراجعه به وب سایت تردمیل آنلاین، دستگاه های ورزشی تردمیل را در انواع و مدل ها و همچنین برندهای گوناگون مشاهده کنند. قیمت هر دستگاه ورزشی نیز برای خریداران و مشتریان جالب توجه خواهد بود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()