09377000080
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 24 اسفند 1400 در ساعت 17 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

این مقاله قصد دارد درباره خطاها یا ارورهای نمایشگر دستگاه تردمیل مطالبی را به افراد علاقه مند ارائه کند. در واقع محتوای مقاله به این موضوع اشاره دارد که هر کدام از ایرادها روی نمایشگر این دستگاه ورزشی چه معنایی دارند؟ این دستگاه در دسته لوازم ورزشی قرار دارد که برای هر باشگاهی لازم است و به خانه ها نیز راه پیدا کرده است. تمرین دویدن و راه رفتن در ساعتی از شبانه روز و هر آب و هوایی با استفاده از انواع تردمیل امکان پذیر است. همچنین برخی از کاربران، انگیزه کاهش وزن و تناسب اندام را نیز دارند. در هنگام انتخاب و خرید تردمیل باید به این نکته توجه کرد که چنین دستگاهی نیازمند مراقبت و تعمیرات دوره ای است. همچنین این احتمال وجود دارد که ناگهان دستگاه روشن نشود یا ارورها و ایراداتی گوناگونی روی صفحه دستگاه ظاهر شوند. اینک باید با ارور تردمیل چه کرد؟ یعنی اگر کاربر با ارور یا ایرادی مواجه شد باید چه کند؟ در ادامه با تردمیل آنلاین همراه شوید.

هنگام ارور تردمیل باید چه کرد؟

بدیهی است که ابتدا باید درک کند که این ارور یا ایراد ناشی از چه مشکلی است تا بتواند به برطرف کردن و رفع آن بپردازد. در صورت چنین اتفاقی باید حفظ خونسردی را در اولویت قرار دارد و این نکته را بپذیرید که احتمال مواجه شدن به مشکل در این دستگاه نیز مانند سایر لوازم و وسیله ها وجود دارد. سپس از اروری که نمایش داده شده است آگاه شوید یا توجه به آن، برای رفع ایراد و نقش تلاش کنید.

خطاهای متداول (ارورها) تردمیل چه مواردی را شامل می شود؟

در این بخش به ایراداتی (ارورها) که احتمال ایجاد آنها روی صفحه این دستگاه ورزشی وجود دارد اشاره خواهد شد:

POWER ERROR

این ایراد یا ارور به روشن نشدن این دستگاه ورزشی ارتباط دارد که آمادگی حرکت را با فشردن دکمه پاور دستگاه به وجود خواهد آورد. برای برطرف کردن چنین مشکلی، باید کابل برق را چک کرد که عمل برق رسانی را به درستی انجام دهد. ممکن است اتصال کابل برق به پریز به درستی انجام نشده باشد. به طور کلی برای رفع این مشکل ابتدا باید به چک کردن کابل برق و اتصالات آن پرداخت. در صورتی که کابل فاقد مشکل بود، می توان چک کردن مسیر عبور جریان برق را به وسیله فازمتر انجام داد.

START ERROR

این ایراد یا ارور هنگام حرکت نکردن این دستگاه ورزشی نشان داده می شود. دلیل حرکت نکردن دستگاه را می توان به سوختن موتور دستگاه یا مشکل در برد نسبت داد. برای تعمیر برد تردمیل باید به یک فرد متخصص در این زمینه مراجعه کرد. در صورت حل نشدن مشکل از طریق تعمیر برد تردمیل، باید برای تعویض برد اقدام کرد.

MONITOR ERROR

خطای مانیتور به صفحه نمایش دستگاه ارتباط دارد. در صورت بروز چنین مشکلی، باید چک شدن تمامی اتصالات دستگاه و مانیتور در اولویت قرار گیرد.

CODE ERROR

این ارور یا ایراد زمانی نمایش داده خواهد شد که صفحه نمایش دستگاه نشان دهنده 6 کد گوناگون به صورت همزمان باشد. در واقع هر کدام از این کدها، گزارش دهنده یک نقص در بخش های گوناگون دستگاه هستند. البته به این نکته نیز بهتر است توجه شود که کدهای خطا در برندهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارند. در نتیجه بهتر است که به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه شود تا بتوان از منشا ارور آگاهی پیدا کرد. این دفترچه در هنگام خرید دستگاه به مشتریان و کاربران ارائه می شود.

در ادامه به معرفی و توضیحات این 6 کد که احتمال نمایش آنها روی صفحه نمایش دستگاه وجود دارد اشاره خواهد شد:

ارور e1 در تردمیل

این ارور یا ایراد نشان می دهد که تردمیل نیازمند تعمیر برد است. ابتدا باید اتصال دستگاه به برق قطع شود و این اتصال بعد از یک دقیقه دوباره برقرار شود. ممکن است دستگاه روشن شود و مشکلی وجود نداشته باشد. باید مسیر جریان برق را بررسی کرد و از درست بودن همه اتصالات اطمینان حاصل کرد. اگر مشکلی در اتصالات وجود نداشت، به احتمال زیاد مشکل مربوط به سنسور سرعت است و نیاز به تماس با تعمیرکار دستگاه وجود دارد. پیدا کردن بهترین تعمیرکار این دستگاه و نمایندگی های موجود در شهر مربوطه بهتر است از طریق مراجعه به دفترچه راهنمای دستگاه انجام شود. این دفترچه در هنگام خرید به مشتریان ارائه می شود. در صورت آغاز حرکت دستگاه بعد از استارت زدن و خاموش شدن بعد از چند ثانیه، احتمال آسیب دیدگی در موتور دستگاه تردمیل وجود دارد. همچنین امکان دارد دکمه استارت فشرده شود و حرکت دستگاه آغاز شود، اما پس از قرارگیری کاربر روی دستگاه، تردمیل خاموش شود. در چنین حالتی امکان آسیب به قطعات دستگاه و ایجاد مشکل به علت مصرف زیاد برق وجود دارد.

ارور e2 در تردمیل

این ارور یا ایراد نشان می دهد که سنسور سرعت نیازمند تعمیر است.

ارور e3 در تردمیل

این ارور یا ایراد در دستگاه نشان می دهد که موتور تردمیل نیازمند تعمیر است. تعمیرکار حرفه ای دستگاه می تواند در برطرف کردن این ارور کمک کننده باشد.

ارور e4 در تردمیل

این ارور نشان دهنده قطع اتصال موتور شیب با جریان برق است. برای برطرف کردن این خطا باید به بررسی اتصالات برق پرداخت.

خرید دستگاه تردمیل از تردمیل آنلاین

در حال حاضر شاهد افزایش روزافزون خرید اینترنتی محصولات و کالاها هستیم. دستگاه ها و تجهیزات ورزشی نیز شامل این موضوع می شوند. سهولت خرید اینترنتی و آنلاین دستگاه ها و تجهیزات ورزشی موجب شده است که افراد بسیاری جهت خرید تردمیل از خرید اینترنتی و آنلاین استفاده کنند. فروشگاه اینترنتی تردمیل آنلاین نیز برای خرید و فروش این دستگاه ورزشی راه اندازی شده است و آماده خدمات رسانی به افراد مشتری است. افراد علاقه مند با مراجعه به این فروشگاه می توانند انواع تردمیل را با قیمت ها و قابلیت ها و کاربردهای گوناگون مشاهده کنند. همچنین می توانند از قیمت آن نیز اطلاع پیدا کنند. این فروشگاه اینترنتی جزء مراکز خرید و فروش معتبر این دستگاه ورزشی به شمار می رود. ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش حین خریداری دستگاه ورزشی به افراد مشتری انجام خواهد شد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()