09377000080
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 22 اسفند 1400 در ساعت 27 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

این مقاله قصد دارد درباره استفاده درست از تردمیل خانگی برای افراد مبتدی مطالبی را برای افراد علاقه مند ارائه کند. استفاده از دستگاه ورزشی تردمیل برای اولین بار و برای افراد مبتدی نیازمند آموزش است. البته بسیاری از افراد که از دستگاه تردمیل استفاده می کنند به علت استفاده ناصحیح از این وسیله نمی توانند به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند و به اهدافی مانند کاهش وزن، تناسب اندام و موارد دیگر برسند. استفاده از این دستگاه ورزشی باید همراه با اصول مربوط به خود باشد که در ادامه به برخی از این نکات اشاره خواهد شد. در ادامه با تردمیل آنلاین همراه باشید.

نکات اولیه برای استفاده از تردمیل خانگی:

1) در صورت داشتن مشکل مفصل یا مشکل کمر بهتر است پیش از استفاده دستگاه تردمیل به پزشک مراجعه کنید. پزشک راهنمایی خواهد کرد که راه رفتن یا دویدن چه تاثیری روی وضعیت سلامتی شما خواهد داشت.
2) تهیه یک کتانی مخصوص دویدن: کتانی دلخواه باید نرم باشد و از انعطاف پذیری بسیاری برخوردار باشد. پا را کاملا پوشش دهد و در یک کلام راحت باشد.
3) نوشیدن آب پیش از تمرین با دستگاه تردمیل: نوشیدن 0.5 تا 0.7 لیتر آب، 90 دقیقه پیش از تمرین پیشنهاد می شود. همچنین بهتر است که در داخل یک بطری نیز 0.5 لیتر آب ریخته شود و روی دستگاه تردمیل قرار داده شود و در هنگام تمرین در صورت نیاز نوشیده شود.
4) استفاده از جوراب بلند برای جلوگیری از تاول زدن پا توصیه می شود.
5) گرم شدن قبل از استفاده از دستگاه تردمیل: به این منظور، سرعت دستگاه تردمیل باید روی 3 کیلومتر بر ساعت باشد و مدت زمان راه رفتن روی آن 5 دقیقه باشد.
6) تکان دادن دست ها: شاید برخی افراد تمایل داشته باشند که دستگیره های دستگاه تردمیل را برای حفظ تعادل به کار گیرند؛ اما به این نکته باید توجه کنید که با این کار، سوزاندن کالری کمتر خواهد شد. بهتر است حرکت دست ها مشابه حرکت آنها در هنگام دویدن واقعی باشد.
7) استفاده از گیره ایمنی: این گیره در مواقع ضروری می تواند دستگاه را خاموش کند و از آسیب دیدگی جلوگیری کند.

تمرین معمولی با تردمیل:

1) برای شروع کافی است که 20 تا 30 دقیقه بدوید. طی 15 دقیقه ابتدایی تمرین، بیشتر سوزاندن کربوهیدرات اتفاق خواهد افتاد و پس از آن (مدت زمان 15 دقیقه از آغاز ورزش) سوزاندن چربی توسط بدن شروع خواهد شد.
2) بهتر است گرم شدن بدن قبل از تمرین انجام شود تا از صدمه احتمالی جلوگیری شود.
3) دویدن با سرعت 4.8 تا 6.4 کیلومتر بر ساعت به مدت 20 دقیقه اجرا شود. سرعت در دستگاه تردمیل به مدت یک هفته به همین میزان باشد.
4) سرد شدن بدن به مدت 5 دقیقه انجام شود. انجام این عمل بهتر است به گونه ای باشد که سرعت دستگاه تردمیل به صورت تدریجی کاهش پیدا کند.
5) افزایش سرعت دستگاه تردمیل بهتر است بعد از 1 تا 2 هفته باشد. البته پس از این که سرعت های قبل برای کاربر موثر بود و در واقع امکان استفاده از آنها وجود داشت، می توان سرعت دستگاه تردمیل را 0.8 تا 1 کیلومتر بر ساعت افزایش داد.

تمرین اینتروال برای سوزاندن چربی بیشتر:

1) تمرینات اینتروال یا متناوب برای سوزاندن چربی بسیار مناسب هستند.
2) راه رفتن (بدون دستگاه تردمیل) به صورت سریع در هنگام شروع تمرین برای افزایش ضربان قلب توصیه می شود.
3) بهتر است گرم شدن بدن پیش از تمرین انجام شود تا صدمه ای به وجود نیاید.
4) راه رفتن روی دستگاه تردمیل به مدت یک دقیقه انجام شود. سرعت دستگاه تردمیل روی 2 تا 3 کیلومتر بر ساعت تنظیم شود و دویدن به مدت یک دقیقه اجرا شود. همچنین امکان افزایش سرعت دستگاه در صورت برخورداری از مقاومت بدنی بیشتر وجود دارد.
5) دویدن روی سرعت 5 تا 6.5 کیلومتر به مدت 4 دقیقه انجام شود.
6) تکرار 4 باره مراحل 4 و 5.
7) سرد کردن بدن به مدت 5 دقیقه انجام شود.

آنچه بهتر است در پایان مقاله استفاده درست از تردمیل خانگی برای مبتدیان بدانید

یکی از شیوه های موثر برای کاهش وزن و افزایش کالری سوزی، استفاده از دستگاه ورزشی تردمیل است. دویدن روی دستگاه تردمیل می تواند ضربان قلب را افزایش دهد و همچنین موجب کاهش ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی خواهد شد. تعداد زیادی از افراد که در باشگاه های ورزشی به انجام فعالیت های ورزشی مشغول می شوند از اهمیت دستگاه تردمیل بی خبر هستند. در واقع این دستگاه از دید اکثر افراد وسیله ای برای انجام ورزش به مدت حدود 10 دقیقه است تا موقعیت ورزش اصلی (یا همان کار با وزنه ها) فراهم شود. در صورتی که دستگاه تردمیل یکی از موثرترین دستگاه های کاردیو است و اگر از آن به طور صحیح استفاده شود می تواند به گونه ای موثر روی کاهش وزن افراد اثرگذار باشد. در صورت تمایل به دریافت نتیجه مطلوب از دستگاه تردمیل باید آموخت که روش درست استفاده از این دستگاه ورزشی چگونه است؟ این مقاله به همین موضوع پرداخته است و نحوه استفاده از دستگاه ورزشی تردمیل خانگی را برای مبتدیان که به تازگی استفاده از این دستگاه ورزشی را آغاز کرده اند مطرح کرده است.

خرید دستگاه ورزشی تردمیل خانگی از مجموعه تردمیل آنلاین

در حال حاضر خرید اینترنتی و آنلاین توانسته است رواج بسیاری پیدا کند. در همین راستا امکان خرید اینترنتی دستگاه ها و تجهیزات ورزشی نیز به وجود آمده است. همین موضوع موجب تمایل افراد بسیاری به خرید از فروشگاه های اینترنتی شده است تا برای خرید دستگاه های ورزشی مثل تردمیل، اسکی فضایی، دوچرخه ثابت و غیره اقدام کنند. فروشگاه تردمیل آنلاین نیز فروشگاهی اینترنتی برای خرید و فروش تردمیل خانگی است. افراد متقاضی می توانند با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی به انواع دستگاه ورزشی تردمیل خانگی در مدل ها و برندهای گوناگون دسترسی داشته باشند و در واقع از آنها مطلع شوند. همچنین امکان مشاهده قیمت مربوط به هر دستگاه ورزشی نیز در این وب سایت وجود دارد. این فروشگاه از مراکز خرید و فروش معتبر دستگاه تردمیل خانگی است. زیرا افراد می توانند گارانتی و خدمات پس از فروش را در حین خرید دستگاه ورزشی دلخواه خود دریافت کنند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()